Фирмалық бөлшек сауда – тауарларды жылжытудың жаңа бағыт

Өз фирмалық нүктесін ашқанда, бренд қандай қиындықтарға тап болуы мүмкін?
Локацияны таңдағанда жеткілікті зерттемеу, трафик пен көршілес бәсекелестерді дер кезінде бағаламау, реттелмеген логистика процестері, тауар ассортименті мен клиенттік сервиске оқытылмаған персонал.
Нәтижесінде ― залал шегу және сауда нүктесінің жабылуы.
Осындай өкінішті жағдайды болдырмауға болады, ол үшін сауда желілерінде сатып алушылармен байланыс жасаудан бастап монобрендті нүктелерде жұмыс істеуге дейін кеңес беруде сарапшы болып табылатын трейд-маркетингтік агенттіктерді тарту және пікірлер лидерлерін және инфлюенсерлерді тарту керек болады.
«АЛИДИ Продвижение» 15 жылдан астам уақыт бойы клиенттерге балалар гигиенасы, люкс косметикасы, тұрмыстық техника, темекі қыздыру құрылғылары және т. б. бойынша кеңес беру қызметтерін ұсынып келеді.
Біздің тәжірибеміз бізге Мәскеудегі фирмалық бөлшек сауда жобасында 2020 жылдың көктемінде алдымен тек 7 сауда нүктесін сеніп тапсырған стратегиялық серіктес үшін релевантты болды. Жобаны іске асырудың бір жарым жылында олардың саны 250 дейін өсті, ал географиясы Ресей мен Қазақстанның басқа аумақтарына дейін кеңейді.

Қазір жобаға клиенттің барлық корпоративтік талаптары мен болжамына сәйкес келетін 1000 астам оқытылған сатушы-кеңесші іске қосылған.
Сауда желісі, бутик, киоск немесе сауда аралы ― біз фирмалық бөлшек сауданың барлық түрлерімен сәтті жұмыс істейміз: ұсынылған локацияның перспективаларын бағалаймыз, іске қосудың пилоттық нұсқаларын ұсынамыз, күштеп таңу мен алдау сезімі пайда болмас үшін кеңесшілерді сатып алушылармен сөйлесуге, оларға өнім туралы ақпарат беруге үйретеміз.

«АЛИДИ Продвижение» жетістігі ― клиенттерімізге және қызметкерлерімізге қамқорлық көрсету.