OOS ― қалай алдын аламыз?

«Пятерочка» желісінде жеткізілім квантын теңестіру ― 100% сауда нүктелері.
«Магнит» желісінде OSA-ны 3% артық ұлғайту.
OSA деңгейін жалпы 95% астам көрсеткіште ұстау
Тауар қорының жетіспеушілігі немесе out-of-stock (OOS) барлық сауда нүктелерінің қызметкерлері мен тауар өндірушілерінің басты қиындығына айналуы мүмкін. Бұл сатылымның жоғалуымен, бәсекелестер үшін қосымша артықшылықтармен, сондай-ақ клиенттердің алдында беделдің төмендеуімен қауіпті.

OOS себептері

1. Сауда нүктесінің дұрыс жасамаған тапсырысы.
2. Бастапқыда дұрыс есептелмеген автотапсырыс.
3. Виртуалды сток салдарынан сауда нүктесінде тауардың жоқтығы.

«АЛИДИ Продвижение» шешімі

Біздің агенттік компаниямыздың ең маңызды ресурсы ― дала қызметкерлерімен жұмыс істеуге ерекше назар аударады.
Біз барлық сауда нүктелерінде сөредегі өнімнің бар-жоғының көрсеткіші OSA (on shelf availability) 95%-тен төмен болмайтын деңгейде сақтауға көмектесетін мерчандайзерлерге арналған арнайы мотивациялық бағдарлама әзірледік.

Сауда нүктелеріне жеткізілім кванттары бойынша деректерді жинау, ретейлердің ішкі регламенттері негізінде қосымша тапсырыстарды қалыптастыру, виртуалды қалдықтарды есептен шығару ― тауарды қоймадан сөрелерге қоюды қоспағанда, сауда орындарындағы мерчандайзерлеріміз шешетін міндеттер.
Біздің агенттігіміз өнімдер санаттарына, тауар матрицасына және әр желінің жұмыс ерекшеліктеріне сүйене отырып, OOS қысқартудың арнайы әдістерін әзірлеп, енгізеді.
Бұл тәсіл өндіруші үшін де, сауда желісі үшін де өте маңызды: сатып алушы көбінесе белгілі бір өнімге үйренеді, сондықтан ол соны және сонымен бірге басқа тауарларды сатып алу үшін таныс нүктеге келеді. Егер сөреде клиенттің сұраған тауары болмаса, клиенттен айырылып қалу өкінішті болады. Бұндай жағдай орын алмас үшін қолдан келгеннің бәрін жасаймыз.