Arcor ― ресей нарығын игеру!

Жарнама нарығын болжау мүмкін емес. Бастапқыда жоспарлаған кезде жаңа өнім жақсы сатылатындай көрінуі мүмкін, бірақ нәтижесінде олай болмайды.
Сондықтан жаңа өнімді жылжыту кезінде ең бастысы ― мақсатты аудиторияны, аумақты және басқа әсер етуші факторларды ескере отырып, алдын ала маркетингтік зерттеу жүргізу керек.
Сондықтан Arcor компаниясы Ресейде Аргентинада hungry snack санатындағы танымал кондитерлік өнімді шығаруға шешім қабылдағанда, ол «АЛИДИ Продвижениеге» жүгінді, өйткені біздің нарықта жаңа өнімді жылжытуда үлкен тәжірибеміз бар.
Мәселе сатып алушыға өнімді қалай ұсыну керек деген сұрақтан тұрды, өйткені сырт көзге бұл үлкен 15 грамдық кәмпит еді, оны басқа елдерде hungry snack деп атайды. Біздің агенттік Мәскеу мен Санкт-Петербургте әртүрлі жастағы адамдар арасында зерттеу жүргізді. Сауалнама нәтижесі өте қызықты болды:
• 99% бұл өнімді басқалай емес, тап шоколад кәмпиті деп атады;
• 26% респондент шоколад плиткасын ұнатады;
• 20% ― шоколад батончиктерін;
• 19% ― кәмпитті.
Бұл ретте кәмпитті негізінен әйелдер сатып алады, ал ер адамдар шоколад плиткасын ұнатады. Шоколад батончиктерін анықталғандай 20-35 жастағы респондеттер ұнатады. Ең қызығы не деп ойлайсыздар? 39% респондент алдымен тауардың сыртқы түріне және қаптамасына қарап, сосын ғана брендке және өнімнің құрамына көңіл бөледі. Ал сауалнамаға қатысқандардың 70%-і кондитерлік бұйымды дәміне қарай сатып алады.
Осы зерттеу аясында «АЛИДИ Продвижение» зерттелетін өнімді отандық сатып алушылар кәмпит ретінде қабылдайтын болжамды растады.
Біз респонденттердің көбіне қандай қаптама мен салма ұнағанын, біздің өнімнің мақсатты аудиториясы кім екенін, сондай-ақ осы өнімнің сатылымын іске қосу ерекшелігін анықтадық.
Осындай зерттеулер тауарды нарыққа енгізу және бөлшек саудада тиімді сату үшін өте қажет екенін еске саламыз.