Сауданы ынталандыру және Қазақстан нарығында Gillette брендіне бейілділікті арттыру, Magnum Cash&Carry желісімен серіктестік қарым-қатынасты жақсарту және орташа чекті ұлғайту
Жүзеге асыру мерзімі
Акцияларды өткізу – 2 ай; Жобаның жапы мерзімі – 5 ай.
Шешім құралдары
Промоутерлерді жалдау және оқыту Magnum 20 СН-де промоутерлерді орналастыру Промоформалар мен үстелшелерді орнату Бас жүлде ұтыс ойынын өткізу Бас жүлдені (автомобиль) сатып алу және оны тапсыру Салық агенттігі
Magnum Cash&Carry-де «Gillette-тен автомобиль ұтып ал» Tailor-made промоактивациясы
Нәтижесі
Бүкіл Қазақстан бойынша 10 қалада Magnum желісінің 20 дүкенінде 5 000 жуық тұтынушының қатысуымен өткен ауқымды промо Gillette брендіне деген қызығушылықты күрт арттыруға және сатылымды арттыруға мүмкіндік берді
Міндеттер
Тұтынушылардың бренд өнімдеріне деген қызығушылығын ынталандыру, сатылым көлемін және орташа чекті арттыру
Жүзеге асыру мерзімі
Акцияны өткізу – 2 ай; Жобаның жапы мерзімі – 5 ай.
Шешім құралдары
Персоналды іріктеу Электр тіс щеткасының қасиеттерін көрсету Жоба бойынша есептілікті қамтамасыз ету Жүлде логистикасы және POSM Акция кезінде персоналды бақылау
Ресейдің 120 қаласында және 440 СН-да «Сатып алым үшін сыйлық» промосын өткізу:
Нәтижесі
РФ 120 қаласында шамамен 75 000 тұтынушының қатысуымен өткен ауқымды промо брендке деген қызығушылықты күрт арттыруға мүмкіндік берді, 85 000 астам демонстрация жасалды
Мәселелер
Тұтынушыны «Хрутка» құрғақ дайын таңғы асының жаңа брендімен таныстыру, сатуды ынталандыру және Nestle (Ресей) ұсынған «Хрутка» брендін жалпы ілгерілету
Іске асыру мерзімдері
Жобаның жалпы мерзімі – 2 апта
Шешу құралдары
Промоутерлерді жалдау және оқыту Материалдарды сатып алу және логистика Дәмін таттыру
Сату орындарында өнімнің дәмін таттыру:
Нәтиже
Бүкіл Ресей бойынша 7 қаладағы Промо 3000 астам тұтынушыны қамтитын әртүрлі сауда желілерінің 20 дүкенінде сатып алушыларды жаңа брендпен таныстырып, сатылымды арттырды
Тауардың үлкен қаптамаларына тұтынушылардың сұранысын ынталандыру Брендке бейілділігін күшейту
Шешу құралдары
«Tide сатып ал да, 1 000 000 теңге ұтып алу мүмкіндігіне ие бол!» ынталандыру промосын өткізу Акция мерзімі – 3,5 ай
Нәтиже
Мәселелер
Қатысушылар саны – 9152 Табысталған жүлделер – 1 (басты) Тауар санатының сатылымын жалпы арттыру
Міндеттер
Old Spice сыйлық жинақтарына тұтунышылар сұранысын ынталандыру
7 ай
Old Spice Magic Cards ынталандыру промосын өткізу Жүлде қоры — 400 және 120 000 кепілді жүлде (Литрес, Яндекс Плюс, Premier промокодтары)
Қатысушылар саны — 58 354 (тіркелген промокод) Табысталған жүлделер — 54 585, соның ішінде бас жүлде —Tesla автомобилі
Жүзеге асыру мерзімі
Нәтижесі
Брендке бейілділікті нығайту
Шешім құралдары
Міндеттер
— Көрме қатысушыларына P&G өнімдерінің бірегей қасиеттерін жеткізу — P&G өнімдеріне бейілділікті арттыру — Сауда маркасын жылжыту — Бренд танымалдылығын арттыру
Шешім құралдары
Metro компаниясының қолдауымен нарықтың негізгі ойыншыларының өзара әрекеттесуі үшін байланыс платформасын құру
520 тапсырыс жасалды және P&G өнімдерінің үлгілері бар 596 пакет табысталды Табысталғаны: Ariel өнімінің 3 520 үлгісі, Tide өнімінің 1 030 үлгісі Ariel, Fairy, Pampers, Pantene, Oral-B өнімдерінің 500 астам қасиеті көрсетілді Mr. Proper-мен жүздеген фото түсірілді
METRO EXPO көрмесі
«АЛИДИ Продвижение» —Толық циклді BTL-агенттігі
Біз «АЛИДИ» халықаралық көпсалалы компаниялар тобының құрамына кіреміз және 20 жылдан астам уақыт бойы Food & Non-Food сегментінде ресейлік және трансұлттық компанияларменсәтті жұмыс істеп келеміз
Біздің қызметтеріміз:
|
Біз туралы
16+
КТ заңды тұлғаларының жасы
жас
11000
«АЛИДИ» КТ ресми жұмыскерлерінің саны
қызметкер
1+
Промоутерлеріміздің жұмыс істеген уақыты
миллион сағат
100
«АЛИДИ» КТ-ның өткен жылғы айналымы
млрд ₽
Қысқаша брифті толтырыңыз
Қысқаша сауалнамамыздың бірнеше сұрағына жауап беріңіз де, менеджерімізден есеп пен толық кеңес алыңыз